Indkøb og udbud af varer og tjenesteydelser
Indkøb af varer og tjenesteydelser omfattet af udbudslovens afsnit IV om offentlige indkøb under tærskelværdierne med klar grænseoverskridende interesse, annonceres på udbud.dk. |
Aktuelle udbud |
Prisaftale på fodpleje i Herlev KommuneHerlev Kommune ønsker at indgå prisaftale med alle leverandører af fodpleje, som opfylder de krav og betingelser, der er opstillet det vedhæftede materiale om indgåelse af prisaftale. Se materialet nederst på siden. Spørgsmål og svar il tilslutningsmaterialet - 1.Spørgsmål 1: Ved kopi af erhvervsansvarsforsikring, er det selv policen eller er også hele oversigten ved den dækker i skal brug? Svar: Det er rigeligt med kopi policen Spørgsmål 2: Med hensyn til ydernummer som dokumentation? Er Læge eks. Fodplejer så ingen ydernummer. Svar: Det er ikke et ultimativt krav at Klinikken har et ydernummer i henhold til denne prisaftale, da der er tale om almindelig fodpleje. Læge eks. Fodplejer, som opfylder betingelserne samt krav i udsendte materiale er velkomne til at søge om optagelse på listen over fodplejere til Herlev Kommune
|
Kommende udbud |
Plan under udarbejdelse
|
Herlev Kommunes standardbetingelser
Herlev Kommunes standardbetingelser er gældende ved indkøb af varer og tjenesteydelser.
Standardbetingelserne gælder for leverandører, der leverer varer og/eller tjenesteydelser til kommunen, medmindre der foreligger en konkret aftale, der afviger fra betingelserne.
- Standardbetingelser for indkøb af varer og tjenesteydelser
- Tro og love erklæring om ubetalt forfalden gæld til det offentlige
Mere om udbud
- Anvendelse af følg og forklar-princip (sociale klausuler)
- Du kan læse mere om udbud på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens udbudsportal.
Leverandørgodkendelse, fritvalgsordning hjemmehjælp
Herlev Kommune godkender nye leverandører af hjemmehjælp efter lov om frit valg 2 gange årligt: 1. marts og 1. oktober. Læs mere om krav og vilkår.