Forside | Om kommunen | Kommunen Tættere På Borgerne | Tre borgerpaneler giver input

Tre borgerpaneler giver input

For at kvalificere arbejdet med ’Kommunen Tættere på Borgerne’ har vi brug for at tale med vores brugere. Dvs. kommunens borgere, foreninger og erhvervsliv.

Inden vi går i gang med at ændre vores måde at drive kommune på, vil vi meget gerne i dialog med kommunens borgere, foreninger og erhvervsliv.

Med borgermødet den 24. august 2017 tog vi hul på dialogen. Næste step bliver tre borgerpaneler, hvor vi vil drøfte tre emner:

Panel 1: Den hurtige ekspedition

(Pas, opskrivning til daginstitution, fornyelse af kørekort osv. Digitalt såvel som ved fremmøde).
Hvordan hjælper vi dig hurtigt og effektivt? Hvad er vigtigt for dig?

Panel 2: Et sagsforløb

(Samarbejde om skole eller daginstitution, PPR-tilbud, møde i jobcenteret og lignende).
Hvordan ser det gode forløb ud? Hvordan samarbejder vi om de bedste løsninger?

Panel 3: Kommunens bygninger

Hvordan kan kommunens administrative bygninger bruges af dig – også efter lukketid?

Hvad indebærer det at deltage i et borgerpanel?

Det første møde vil blive holdt torsdag den 5. oktober som et aftenmøde i Herlev Medborgerhus.

Invitationer med tid, sted og program vil blive sendt til alle de tilmeldte inden mødet.

Når kommunalbestyrelsen har truffet beslutning om fremtidens rådhus, kender vi den videre proces. Siden her vil løbende blive opdateret med information om borgerpanelernes arbejde.

Tilmelding til borgerpanelerne

Tilmeldingen til borgerpanelerne lukkede den 20. september 2017.

Spørgsmål

Har du sprøsgmål til projektet er du altid velkomment til at skrive til KTB@herlev.dk.

Sidst opdateret 21/09 2017
Kontakt

Kommunen tættere på borgerne

Send os en mail