Husk at forny din fritagelse fra Digital Post

Mød op i Borgerservice inden den 31. oktober, hvis du tilbage i 2014 blev fritaget for digital post, og fortsat ønsker at modtage papirpost fra det offentlige i din fysiske postkasse.

Herlev Kommune har i august sendt et orienteringsbrev til borgere, som er midlertidigt firtaget fra Digital Post. Af brevet fremgår det, at du har fået din fritagelse i perioden 1. marts 2014 til 31. december 2014.

Nu er det derfor tid til at forny din fritagelse (tilbage fra 2014) senest den 31. oktober, hvis du fortsat ønsker at modtage papirpost fra det offentlige i din fysiske postkasse. Læs mere...

Sådan fornyer din fritagelse inden den 31. oktober

Du klarer fornyelsen ved at møde op i Borgerservice på Herlev Rådhus senest mandag den 31. oktober.

  • Husk at medbringe dit sundhedskort (sygesikringsbevis).

Hvis du ikke er i stand til at møde op personligt op i Borgerservice

Hvis du ikke er i stand til at møde op personligt, kan du bede en anden om at fritage dig på dine vegne ved brug af en fuldmagt. Den findes på herlev.dk/digitalpost

Automatisk tilmelding hvis du ikke overholder tidsfristen

Hører vi ikke fra dig, bliver du automatisk tilmeldt Digital Post fra tirsdag den 1. november 2016.

Sidst opdateret 20/10 2016
Kontakt

Herlev Kommune
Herlev Bygade 90
2730 Herlev
Send os en mail
tlf. 44 52 70 00