Forside | Borger | Trafik og veje | Tilladelser i forhold til vej | Ændring af adgang til din ejendom

Ændring af adgang til din ejendom

Ændring af adgangsforhold til din ejendom og/eller etablere nye adgang samt midlertidige adgange skal godkendes.

Hvis du ønsker at ændre dine adgangsforhold til din ejendom eller etablere nye adgang samt etablering af midlertidige adgang skal du ansøge om tilladelse hos kommunen.

Til brug for behandling af ansøgning om adgang, har Herlev Kommune behov for følgende oplysninger på et skema, som du henter her:

  • Placering af adgangen (indtegnet på kort)
  • Bredde af adgangen
  • Begrundelse for adgangen
  • Evt. tidsperiode ved midlertidig adgang


Det udfylde skema skal sendes til tm@herlev.dk

Sidst opdateret 23/08 2017
Kontakt

Center for Teknik og Miljø

Send en e-mail
Tlf. 44 52 70 00

Vejdirektoratet

Send en e-mail
Tlf. 72 44 33 33