Unge og Digital Post

Alle unge over 15 år skal fra den 1. november 2014 have tilmeldt sig Digital Post. Er du klar? Ellers bliv hjulpet på vej her

Digital Post er fremtidens kommunikationskanal med det offentlige. Du kan tilmelde dig Digital Post på borger.dk/digitalpost eller via e-Boks.dk

Hvorfor er det vigtigt, at jeg tilmelder mig?

Hvis du ikke får tilmeldt dig Digital Post, kan du risikere at gå glip af vigtige meddelelser - fx indkaldelse til undersøgelse på sygehuset, orientering vedrørende din SU eller om boligstøtte.

Se filmen her, om hvorfor det er vigtigt for unge at blive tilmeldt Digital Post:

Generelt om Digital Post

  • Den 1. november 2014 træder loven om Digital Post i kraft. Det betyder, at alle borgere over 15 år, som kan, skal modtage post fra det offentlige digitalt. Dem, der ikke kan, kan blive fritaget.
  • Digital Post fra det offentlige kan læses på borger.dk eller e-Boks.
  • Du kan bede om at få besked på både sms og e-mail, når du har modtaget ny Digital Post fra det offentlige.
  • Målet er, at 80 procent af den skriftlige kommunikation mellem det offentlige og borgerne skal foregå digitalt i 2015.
  • Læs mere på www.borger.dk/digitalpost
Sidst opdateret 18/07 2016
Kontakt

Borgerservice

Herlev Bygade 90
2730 Herlev
Tlf. 44 52 70 60
borgerservice@herlev.dk

Kontanthjælp, pension og andre ydelser

Tlf. 44 52 86 51
ydelse@herlev.dk

Udbetaling af sygedagpenge

Tlf. 44 52 86 78
dagpenge@herlev.dk

Bolig

Tlf. 44 52 70 19
bolig@herlev.dk

Kontrolfunktionen

Tlf. 44 52 70 49
kontrol@herlev.dk

Personlig henvendelse

Mandag: kl. 9-14
Tirsdag: kl. 8-14
Onsdag: LUKKET for henvendelser
Torsdag: kl. 9-15 samt 15.30-18
Fredag: kl. 9-14